Vásárlási tudnivalók
A Naning webáruház üzemeltetője:
Cégnév: Naning Hungary Kft.
Cím: 1091 Budapest, Üllői út 9.
Adószám: 26314176-1-43
Cégjegyzék szám: 01-09-323625
Bankszámlaszám: 22222222-35060318-00000000 (Országos Fizetési Szolgáltató)
Tel.: 06/70 253 68 51
e-mail: naning@naning.hu
FIZETÉSI FELTÉTELEK
Utánvétes fizetés
A rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni, amely tartalmazza a szállítás és az utánvét költségeit is. Utánvétes fizetés esetén nem vehető igénybe az ingyenes szállítás.
Átutalásos fizetés
A rendelés értékét és a szállítási díjat átutalással egyenlíti ki, ebben az esetben mentesül az utánvét költségétől.
Fizetés Paypal internetes fizetőeszközzel, vagy bankkártyával
A rendelés értékét és a szállítási díjat Paypal segítségével, vagy internetes bankkártyás fizetéssel (Paypal rendszeren keresztül) egyenlíti ki.
Fizetés készpénzben, vagy bankkártyával személyes átvételkor
A rendelés értékét személyesen egyenlíti ki üzletünkben, a megrendelt termékek átvételekor, nyitvatartási időben
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A Szolgáltató internetes felületén megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak:
A Vásárló részére megrendelt összes árut a Magyar Posta Zrt. és az MPL csomagküldő segítségével szállíttatjuk. Csomagolási díjat nem számolunk fel.
Házhoz szállítás feltételei az egész ország területére érvényesek, szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár munkahely címe is, Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.
Szállítási díjainkról ide kattintva tájékozódhat.
ELÁLLÁSI JOG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, KELLÉKSZAVATOSSÁG
Elállási jog
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján az Ügyfelet (Felhasználó/ Vásárló) (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga, egyfajta visszaküldési garancia) illeti meg az interneten történő vásárlás esetén, és ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.
Fogyasztó: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, (így jelen esetben minden olyan természetes személy/magánszemély Ügyfél, aki nem egy vállalkozás részére vásárolja meg az adott, általa kiválasztott terméket)
Vállalkozás: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy (jelen esetben az Kereskedő/Eladó, azaz a Naning Hungary Kft.
Az elállási jog a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül gyakorolható. Az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem szükséges indokolnia, miért kíván elállni a szerződéstől.
Az elállási jogát az Ügyfél/Fogyasztó a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
A 14 naptári napos határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele.
Az Ügyfél/Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, azaz annak az Eladó (Naning Hungary Kft.) részére e-mail útján vagy postai úton történő megküldésével gyakorolhatja.
A nyilatkozatból egyértelműen ki kell tűnnie az Ügyfél/Fogyasztó elállási szándékának. Elállási nyilatkozatminta
A termék visszaküldése
Amennyiben az Ügyfél/Fogyasztó jelezte az Eladó felé elállási szándékát a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a futárnak).
Az Ügyfél/Fogyasztó által viselt költségek: a termék visszaküldésének költségét az Ügyfél/Fogyasztó viseli.
A Kereskedő/Eladó által viselt költségek
Ha az Ügyfél/Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni az Ügyfél/Fogyasztó részére a termék vételárát az Ügyfél/Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezett abba, hogy a Kereskedő más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban az Ügyfél/Fogyasztó a Kereskedő által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módon választott, a Kereskedő nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és az Ügyfél által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) A Kereskedő mindaddig visszatarthatja az Ügyfélnek fizetendő összeget (termék vételára +szállítási költség), amíg a terméket az Ügyfél vissza nem küldte/szolgáltatta vagy annak elküldését kétséget kizáróan nem igazolta.